ເສັ້ນທາງຊຳໃຕ້-ທ່າເຫຼົ້າ ເປັນເສັ້ນທາງຫຼວງຂອງເມືອງຊຳໃຕ້
ແຂວງຫົວພັນທີ່ນອນຢູ່ໃນແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ເພື່ອເປັນການພັດ
ທະນາພື້ນຖານໂຄງລ່າງສ້າງເງື່ອນໄຂ ອຳນວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ການໄປມາຂອງປະຊາຊົນເປັນຕົ້ນແມ່ນຂົນສົ່ງ
ສິນຄ້າທັງພາຍໃນ ແລະ ອອກສູ່ປະເທດໃກ້ຄຽງສະນັ້ນ ລັດຖະບານຈິ່ງຈົກເງິນເກືອບ
400 ຕື້ ສ້າງເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວ.
ພິທີເຊັນສັນຍາໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງຊຳໃຕ້-ທ່າເຫຼົ້າ
ລະຫວ່າງກົມຂົວທາງກັບບໍລິສັດທີ່ປຶກສາໄດ້ຈັດຂຶ້ນ ໃນວັນທີ 27 ທັນວາຜ່ານມາ ໂດຍການຮ່ວມລົງນາມຂອງທ່ານ
ເລົາຄຳ ສົມເພັດ ຫົວໜ້າກົມຂົວທາງ ແລະ ທ່ານ ແສງທະວີໃສ ມາລີວັນ ອຳນວຍການທີ່ປຶກສາລັດວິສາຫະກິດວິສາວະກຳຄົມມະນາຄົມ
( LTEC ) ກັບທ່ານ ຫວຽນ ມິນຖັງ ຮອງຜູ້ອຳນວຍການບໍລິສັດສຳຫຼວດອອກແບບ
( TEDI ) ແລະ ເຊັນສັນຍາລະຫວ່າງກົມຂົວທາງກັບບໍລິສັດຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງທ່ານ
ສົມຫວັງ
ວົງວິໄລ ຜູ້ອຳນວຍການບໍລິສັດຈິດຈະເລີນກໍ່ສ້າງ
ຈຳກັດ ຊຶ່ງພາຍໃຕ້ການເຂົ້າຮ່ວມຂອງ ທ່ານ ດຣ. ບຸນຈັນ ສິນທະວົງ ລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງ, ທ່ານ ດຣ. ຈັນແສງ ພິມມະວົງ ຮອງເຈົ້າແຂວງໆຫົວພັນ
ພ້ອມດ້ວຍຜູ້ຕາງໜ້າຈາກບັນດາກະຊວງ, ຂະແໜງການ ແລະ ພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງເຂົ້າຮ່ວມ.
ທ່ານ ເລົາຄຳ ສົມເພັດ ຫົວໜ້າກົມຂົວທາງກະຊວງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນ ສົ່ງ(ຍທຂ) ກ່າວວ່າ: ເສັ້ນທາງຊຳໃຕ້-ທ່າເຫຼົ້າເປັນເສັ້ນທາງຫຼວງຂອງແຂວງຫົວພັນ
ເລກທີ 3206
ເລີ່ມຕົ້ນຈາກເທສະບານເມືອງຊຳໃຕ້ຫາບ້ານທ່າເຫຼົ້າ ເມືອງຊຳໃຕ້ ແຂວງຫົວພັນຕິດຈອດກັບຊາຍແດນລາວ-ຫວຽດນາມຫຼັກໝາຍຊາຍແດນເລກທີ
353 ຕິດກັບບ້ານແຄ້ວ ເມືອງເທືອງເຊິນ
ແຂວງແທັງຮວາ ສສ ຫວຽດນາມ ເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວໄດ້ຜ່ານ 19 ໝູ່ບ້ານມີ 929 ຄອບຄົວພົນລະເມືອງທັງໝົດ 5.733 ຄົນ ພາຍຫຼັງສຳເລັດການເຊັນສັນຍາເງິນກູ້ລະຫວ່າງກະຊວງການເງິນຂອງລາວ
ກັບທະນາຄານ ເພື່ອການລົງທຶນ ແລະ ພັດທະນາແຫ່ງ ສສ ຫວຽດນາມໃນວັນທີ 20 ມິຖຸນາ 2014, ກົມຂົວ ທາງໄດ້ວ່າຈ້າງບໍລິສັດທີ່ປຶກສາ LTEC ຮ່ວມກັບ TEDI ດຳເນີນການສຳຫຼວດ ແລະ ອອກແບບ ໂດຍຍົກລະດັບໃຫ້ເປັນເສັ້ນທາງຊັ້ນ
IV ເຂດພູດອຍ, ປູຢາງ 2 ຊັ້ນ ຍາວ 67 ກິໂລແມັດ, ໜ້າທາງກວ້າງ 7 ແມັດ, ຂົວ 7 ແຫ່ງຍາວ 373 ແມັດ, ພ້ອມດ້ວຍອາຄານດ່ານນ້ອຍຢູ່ບ້ານທ່າເຫຼົ້າ.
ເພື່ອຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໂຄງການໃນຂັ້ນຕໍ່ໄປກົມຂົວທາງກະຊວງ
ຍທຂ ຈະໄດ້ວ່າຈ້າງບໍລິສັດ ທີ່ປຶກສາ LTEC ຮ່ວມກັບບໍລິສັດທີ່ປຶກສາ TEDI ຈາກ ສສ ຫວຽດນາມເປັນທີ່ປຶກສາໂຄງການສຳລັບຄວບຄຸມການກໍ່ສ້າງມູນຄ່າ
13,45 ຕື້ກວ່າກີບ ຫຼື ປະມານ 1,68 ລ້ານກວ່າ ໂດລາສະຫະລັດ ແລະ
ຈະໄດ້ວ່າຈ້າງບໍລິສັດຈິດຈະເລີນກໍ່ສ້າງ ຈຳກັດ ເປັນຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງດ້ວຍມູນຄ່າ
396 ຕື້ກວ່າໃນກຳນົດການກໍ່ສ້າງທັງໝົດ 36 ເດືອນ ໂດຍຈະເລີ່ມກໍ່ສ້າງໃນເດືອນມັງກອນ 2015 ແລະ ຄາດຄະເນຈະໃຫ້ສຳເລັດໃນປີ 2018.
ແຫລ່ງຂ່າວຈາກ: ໜັງສືພີມເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ